Ga naar inhoud

Outlook start niet meer

frankys

Aanbevolen berichten

Mijn Vista met Office 2010 werkt heel lang zonder rpoblemen. Totdat ik een automatische update had uitgevoert. daarna werkt niets meer in Office. Niets wil meer starten. Het enige wat er gebeurt is dat er een melding komt dat de side-by-side configuratie incorrect is of dat er geen programma geassocieert is en ik een assoiation moet creeren.

Waar moet ik dat dan doen? Hoe werkt dat allemaal? Waarom moet dit dan allemaal ineens? Het werkte toch prima?

ik weet niets over side-by-side configuratie, laat staan dat ik weet waar het te vinden is en hoe het werkt.

kan iemand mij eenvoudig op weg helpen? ik heb al een paar maal geprobeerd systeem herstel naar de datum van voor de update, maar dat helpt niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Clarkie, nope, ik krijg nog steeds dezelfde melding. om precies te zijn:

c:\program files\mocrosoft office\office14\outlook.exe

the application has failed to start because its side-by-side configuration is incorrect. Please see the application event log for more detail.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Also, beste mede forumleden, ik was ten einde raad en heb maar de oude 2007 geinstalleert. Nu werkt office 2007 gelukkig prima. het blijft natuurlijk wel onzeker of het morgen ook nog zo is, maar ik denk het wel.

ik heb ook bij Microsoft zelf het probleem geheel uit de doeken gedaan en hoop dat die met een dag of wat met een antwoord komen. Het kan toch niet zo zijn dat je office pakket ineens niet meer werkt na een automatische Microsoft software update? dat zou te gek voor worden zijn. ik laat u allen weten hoe dit gaat aflopen en wat het volgens de briljante heren en dames van Microsoft is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.