Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Bij het uitnemen van een usb is de mogelijkheid 'Hardware veilig verwijderen' verdwenen.

Alleen nog de mogelijkheid 'apparaten en printers openen' Hoe herstel ik dit?

Alvast dank. Chrisv post-16420-1417704326,4815_thumb.jpg

Geplaatst:

Hallo,

klik eens op 'start' (windowsknop) en klik dan op 'computer'.

Als je dan je cursor op de hardware zet die je wil verwijderen en je klikt rechts op die hardware, kan je dan nog 'veilig verwijderen' selecteren ?...

Zie afbeelding :

post-20447-1417704326,507_thumb.jpg

Grtjs.

Geplaatst:

Buiten datgene wat Asus je al door gaf, moet je eens kijken of je langs je klok een naar bovenwijzend pijltje (verborgen pictogrammen weergeven) staan hebt.

Als je daar op klikt krijg je nog andere pictogrammen te zien.

Klik je in dat venster op aanpassen dan kan je het gedrag van je pictogrammen aanpassen.

Houdt er ook rekening mee dat als je géén USB- apparaat in je PC hebt zitten, je die optie niet ziet.

post-23245-1417704326,583_thumb.png

post-23245-1417704326,6111_thumb.png

Geplaatst:

Nee, ik krijg niets in beel dat daar op lijkt. helaas

groet

---------- Post toegevoegd om 06:03 ---------- Vorige post was om 06:01 ----------

Hallo, ik krijg het pictogtam met veilig verwijderen wel in beeld, maar als ik dat aanklik heb ik alleen nog maar de mogelijkheid om apparaten te openen. De optie veilig berwijderen is verdwenen!

groet

Geplaatst:
Houdt er ook rekening mee dat als je géén USB- apparaat in je PC hebt zitten, je die optie niet ziet.

Ik vraag het ook nog maar eens, omdat deze vraag nog niet werd beantwoord door je: is er op dat moment wel een usb-apparaat aangesloten?

Geplaatst: (aangepast)

Op Apparaten veilig loskoppelen van de computer staat hier info over.

Ook kan je eens rechtsklikken op de taakbalk, kies eigenschappen.

In het volgende venster klik je het tabblad "taakbalk" aan.

Dan klik je op aanpassen bij systeemvak.

In het volgende scherm klik op: het standaardgedrag van de pictogrammen herstellen.

aangepast door clarkie
kies eigenschappen
  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.