Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, beste mensen. Ook ik heb last van dit probleem. Alleen speelt er bij mij nog iets:

Ik heb volgens de richtlijnen een XP SP3 cd-rom in mijn pc (Windows XP Home Edition) gedaan en ik heb geboot via de cd-rom.

Ik kom echter niet bij dit menu (zie onderstaand plaatje) uit - zodat ik met R de boel kan repareren - maar ik kom na een korte laadsessie uit bij een blauw scherm met een overzicht van alle bestaande partities en een niet-gepartitioneerde ruimte op de pc. En daar staat niet de knop R.

Wat nu? Ligt het soms aan de cd-rom of aan botsende versies? En wat dan?

1297518501-320.gif

Geplaatst:

Gaat het om een originele windows-cd?

Heb je direct nadat je pc opstart, als er gevraagd wordt: druk op een willekeurig toets als je wil opstarten vanaf cd, op een toets gedrukt?

Geplaatst:

Het is een cd met XP SP3 erop gebrand (de originele heb ik niet).

Ik heb op dat moment inderdaad op een toets gedrukt, omdat hij anders vanaf de harde schijf gaat lezen en dan komt er weer NTDLR ontbreekt en dan kan je de pc weer opnieuw opstarten. Na het drukken op de toets zou dus dat setupscherm moeten komen, maar er komt een ander blauw scherm zoals ik al zei.

Geplaatst: (aangepast)
Aha. Nou, dan zal ik eerst maar 'ns een originele cd bemachtigen.
Kan je best doen ... want wij gaan dit onderwerp sluiten (wegens inbreuk tegen onze forumregels - zie hoger). aangepast door kape
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.