Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo iedereen,

als ik Windows Update laat lopen en dan Service Pack 1 (KB976932) installeer krijg ik altijd hetzelfde probleem. Hij download hem gewoon. Daarna meld hij af en begint hij te updaten. Nadat hij geupdate heeft start de PC opnieuw op en dan krijg ik dit:

''update bewerking 117301 van toepassen 334363 (\registry\machine\sof...)'' rest staat er niet. Hij blijft dan op dit scherm staan voor uren. Enige wat ik dan nog kan doen is pc uitzetten en Windows Herstel laten lopen. Ik heb update KB947821 geïnstalleerd (hulpprogramma), maar dat had geen nut. Ik heb Windows 7 Ultimate (64b). Hij is legaal, deze stond al op mijn laptop toen ik hem kocht. Ik heb via microsoft.com GenuineCheck gedaan en ook daar zei hij dat het legaal was.

Iemand een idee wat ik kan doen?

Alvast bedankt.

Geplaatst:

Je kan best herstelpunt terug zetten van voor het probleem.

Ga naar configuratiescherm / windows update en zet automatisch update uit.

Wacht een tijdje voor je opnieuw service pack download en installeert want er zijn problemen met service pack.

Geplaatst:

De foutmelding die ik krijg is 0x800705b4. Na wat googelen kom ik er nog steeds niet echt wijs uit wat het is. Op sommige sites staat er dat het een time-out error is. Iemand een idee wat ik nu kan doen?

Geplaatst:

Werkt dat wat stegisoft zegt niet namelijk het terug gaan naar een tijd van voor het probleem?

Er zijn inderdaad veel gekende problemen met het nieuwe sp1 van windows 7 helaas maar microsoft zal er al aan het sleutelen zijn om alle fouten eruit te krijgen.

Geplaatst:

Je zou eventueel de Windows Update Troubleshooter kunnen proberen ( Open the Windows Update troubleshooter ), maar zoals Stegisoft en Jean-Pierre reeds aangaven is het verstandiger van nog even te wachten tot de 'kinderziektes' van SP1 weg zijn....

Ik wacht zelf ook nog met de installatie er van, en als ik op diverse sites lees welke problemen er momenteel zijn met/door SP1 lijkt me dat het meest relevante advies.

Geplaatst:
Je zou eventueel de Windows Update Troubleshooter kunnen proberen ( Open the Windows Update troubleshooter ), maar zoals Stegisoft en Jean-Pierre reeds aangaven is het verstandiger van nog even te wachten tot de 'kinderziektes' van SP1 weg zijn....

Ik wacht zelf ook nog met de installatie er van, en als ik op diverse sites lees welke problemen er momenteel zijn met/door SP1 lijkt me dat het meest relevante advies.

Ik kan me hier enkel bij aansluiten.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.