Ga naar inhoud

Pc Opruimen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste Lezers,

Ik zat wat rond te kijken op dit forum en ik kwam dit topic tegen

http://www.pc-helpforum.be/f167/enige-tips-om-je-pc-op-32014/

Ik heb het een beetje door zitten lezen en ik dacht nou laat ik is het prog WinDirStat is downloaden.

Eenmaal open heb ik mijn Schijf gekozen en als ik dan een beetje naar beneden scroll kwam ik deze map tegen : RECYCLER als ik dan op + drukte kwam er een prullenbak icoontje met daar achter allemaal cijfers.

Deze map neem ruim 649.7 MB geheugen in beslag, maar nou is mij vraag is dit niet een verstopte prullenbak?

Kan ik de bestanden die daar instaan gewoon verwijderen?

Alvast bedankt,

Ik ben nu slapen zal morgen jullie reacties lezen.

Geplaatst:

Stegisoft.

Dan heb ik nog een vraagje over het progamma/bestanden/mappen.

Met het progamma kom ik deze map tegen : System Volume Information als ik dan op + druk krijg ik 2 mappen:

_restore{27DE3F4B-6474-45C3-A326-6FF15576256F} 626.4 MB

_restore{2921AAE1-CD2E-4EAF-96DE-A9DD18A8756B} 21.0 KB

Als ik dan de eerste map opent ( 626.4MB ) dan krijg ik allemaal soorten mappen zoals RP501,RP506 maar vele van deze mappen hebben een blauwe kleur.

Wat betekend dat.

En wat houd die map ongveer in?

Alvast bedankt

Geplaatst:

System Volume Information dient om uw herstelpunt terug te zetten.

Best laten staan.

Als je daar binnen kan dan kunnen hackers daar ook veranderen.

Best de beveiliging terug zetten.

Standaard kan je niet in de map komen.

Geplaatst:

Stegisoft,

Normaal kan ik wel in de map alleen dan zie ik niks, nu met het progamma kon ik zien wat er allemaal in zat.

Maar bedankt, het is voor mij opgelost zodra ik weer wat merk zal ik het laten weten

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.