Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wil mijn gemonteerde films en photoshows op mijn plasmascherm Panasonic Viera afspelen.

Heb hiervoor de nodige kabels gekocht maar pc kanaal van TV vermeldt steeds "geen signaal". Heb al op diverse manieren verstoken.

Krijg raar genoeg het geluid van TV op mijn pc, maar niet geluid en beeld omgekeerd naar TV.

Heb via Svideo en ook scart kabel geprobeerd.

Heeeeeellllllppppp

:stupid:

Geplaatst:

dan kon ik de monitor van pc niet meer bekijken en moest ik nog een extra switchbox bijkopen.

heb dan ander pakket gekocht van s video met apart beeld en geluid en dat lukt helemaal niet.

Geplaatst:

Moet je normaal je pc niet instellen zodat hij een signaal uitzend om op meerdere monitors te kunnen kijken?

Dit is bij iedere computer anders naar gelang je drivers.

Heb hetzelfde voor met de beamer, als je dat niet instelt krijg je geen signaal.

Geplaatst:

Dit is een voorbeeld van zo een balkje (op een acer laptop) waar al de aangesloten monitors aanwezig zijn.

monitors.JPG

Momenteel is er maar 1 monitor aanwezig maar als er meerdere aangesloten zijn kan je kiezen tussen de verschillende monitors.

• 1 maand later...
Geplaatst:

leg eens duidelijk uit wat je gebruikt als kabel:

Gebruik je een Svideo output op je PC, naar een gele tulp input op je TV

of een Svideo output op je PC, naar een Svideo input op je TV?

MEER UITLEG

Links is Gele Tulp ; Rechts is Svideo

20030319000620em.jpg

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.