Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie wil mij helpen door hulp van team vieuwer mijn pc na te kijken.

Ik ben diegene van dat groene beeldscherm probleem waar ik al eerder een bericht heb geplaatst.Ik heb goede reacties gehad en heb ook hijackthis gedownload maar ik krijg het niet voor elkaar om het in een kladblok te plaatsen.

Sorry ik ben echt een amateur op computer gebied.

Ik wil diegene bedanken voor de tekst en uitleg en mijn excuus aanbieden voor de late reactie maar ik ben even 3 dagen weg van de pc geweest ik werd er gek van en nog steeds.

Ook bij het opstarten van de pc is eerst het beeldscherm groen daarna komt het vista scherm dat eruit ziet als of er iemand een glas water over een net watergeverfde tekening gooit.Je moet zelf maar kijken met evt de hulp van team vieuwer.HELP

mvg roy

Geplaatst:

Dag kruimel.

We gaan deze vraag over team viewer sluiten om te vermijden dat er in 2 onderwerpen wordt gereageerd voor hetzelfde probleem.

Het onderwerp http://www.pc-helpforum.be/f167/groen-scherm-31985/ blijft open en je kan daar altijd extra vragen stellen of bijkomende uitleg vragen als er iets niet wil lukken.

Ik heb daar trouwens net een andere manier aangegeven om ons je hijackthis logje te bezorgen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.