Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, ik woon in Vlaanderen, mijn vriendin in Duitsland. We gebruiken skype veel. Onlangs crashte mijn pc. Kreeg dan van mijn vriendin een netbook acer aspire one D255. Met windows 7 starter edition.

En vanaf nu alleen maar problemen met skype, krijg altijd de mededeling dat mijn netbook traag draait. Heb al vanalles geprobeerd, oudere versie van skype, een lichter antivirusprogramma, geen andere achtergrondprogrammas gebruiken.....

Normaal gezien zou deze netbook goed voor skype moeten zijn, voldaat zeker aan de systeemverreisten om redelijke gesprekken met skype te voeren, maar.....

Wat is hieraan te doen? Chatten en internetten gaan zeer goed, alle andere programma´s werken snel en goed, juist skype.......:thumpdown:

Geplaatst:
Normaal gezien zou deze netbook goed voor skype moeten zijn, voldaat zeker aan de systeemverreisten om redelijke gesprekken met skype te voeren, maar.....

Ja het vreemde is dat het probleem veel voorkomt en aan de andere kant lees je dan weer veel reacties van mensen met een oudere netbook die minder performance heeft en waar skype het dan wel weer prima op doet.

Dus dat het probleem aan je netbook zou liggen daar deze qua performance beter zijn dan de oudere modellen lijkt me dan ook klein zo niet uit te sluiten.

Waarschijnlijk maak je draadloos met je netbook verbinding met het internet.

Hier heb ik ook enkele keren de melding gehad dat deze te traag draait, en heb ook al oudere versies geprobeerd maar niets mocht baten.

Heb nu de laatste versie van skype er weer op staan en het ging een tijdje prima en dacht dat ik van het probleem verlost zou zijn :argh:

Nu is me wel opgevallen dat ik steeds deze melding krijg als men draadloze verbinding wat minder is qua sterkte, als de kwaliteit van men verbinding beter is krijg ik ze niet.

Zorg dat je verbinding zo optimaal mogelijk is, heb je anders de mogelijkheid om bekabeld internet verbinding te maken? Probeer het eens.

Heb op het Skype forum nog een tip gevonden die meerdere mensen geholpen heeft.

I had the same, greyed out buttons yesterday, and discovered that my online status had changed to Offline. Try opening Skype and choosing Skype, Online Status, Online. I get the same message that my computer is running slowly, but calls seems to work well. (I have a netbook, too) However, the video both in and out is never better than medium quality, and it's pretty fuzzy, even though there is nothing to indicate that my computer is, in fact, running slowly. Arghh!

Good luck...

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.