Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Al de mogelijke oplossingen die in me opkwamen heb ik gepost. Momenteel schiet er me niets nieuws te binnen. Ik zal nog eens zoeken op het internet en misschien vind ik nog iets extra.

Of er passeert iemand anders met nog een idee.

Geplaatst:

Windows ondervind problemen met de harde schijf en gaat daarom telkens controleren.

Ik zou alvast beginnen met het veiligstellen (backup maken of kopieren naar een externe schijf) van bestanden die je niet wil verliezen.

Om welke harde schijf gaat het? Merk en model graag.

Heb je een tool van de fabrikant om je harde schijf te testen op fouten? Heb je dit al gedaan en wat was het resultaat?

Geplaatst:

Ga naar Start - alle programma's - bureauaccessoires, rechts klik op opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator.

Typ sfc /scannow en druk enter.

De systeembestanden worden nu gecontroleerd op fouten en indien mogelijk hersteld.

Deze scan kan een tijdje duren.

Hou ook de installatiecd/dvd van je windows bij de hand want er kan om gevraagd worden.

Geplaatst:

Hallo,

heb je rekening gehouden met de spatie in het commando ?...na "sfc" dient er een spatie te staan.

Gemakkelijkheidshalve kan je kweezie wabbit's commando kopieren, dan ben je tevens ook zeker dat het correct ingevoerd wordt.

Grtjs.

Geplaatst:

Tokkel tijdens het opstarten op F8, zodat je in de veilige modus komt en kies dan voor veilige modus met opdrachtprompt.

Probeer zo de controle van de systeembestanden uit te voeren, door invoer van het commando sfc /scannow .

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.