Ga naar inhoud

Gast Bolio

Aanbevolen berichten

Goeiedag,

Ik vroeg me af of het mogelijk was om een ps3 aan te sluiten op mijn laptop (Dell Vostro ), deze heeft hdmi ingang. Ik heb het al eens verbonden maar ik dacht dat het scherm zoals bij een televisie scherm automatisch ging verspringen maar dit is niet zo. Is er een mogelijkheid om het scherm te verzetten naar de hdmi ingang ?

Alvast bedankt

Vriendelijke groeten ,

Sacha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een tijd geleden eens de hdmi van een laptop benut.

Er stond een soort software op zodat als je op de hdmi-aansluiting iets aankoppelt, automatisch omgeschakeld werd naar hdmi.

Mogelijk is er voor jouw laptop een sneltoets of speciale toets voor die hdmi, kijk eens in de handleiding.

Kijk ook eens bij je geïnstalleerde software of er iets met hdmi terug te vinden is.

Als het niet lukt geef dan ook het modelnummer van je dell vostro door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat over een Dell Vostro 3500. Ik heb een toets gevonden om via de hdmi beeld te krijgen op een extern tv scherm maar niet hoe ik mijn laptop scherm kan gebruiken om een hdmi input signaal weer te geven.

---------- Post toegevoegd om 22:40 ---------- Vorige post was om 22:26 ----------

Ik heb net gelezen dat dit normaal mogelijk zou moeten zijn met het programma "ps3 media server" maar dit detecteert nog steeds mijn aansluiting niet. Er zijn wel redelijk veel instellingen bij dit programma die mogelijk niet correct staan .

Vriendelijke groeten ,

Sacha

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.