Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nog een volgend probleem :

bij het invoeren van een geldige website op Google, krijg ik nooit onmiddellijk de juiste site te zien, maar een groot aantal zoekresultaten. Wat staat er verkeerd ingesteld ?

Geplaatst:

dus als ik het goed lees opent u internet en staat reeds de google pagina geladen en daar in de balk van google in't midden typt u de website adress in ? Indien dit juist is wat ik intrepreteer gelieve eens een seintje te geven.

Geplaatst:

ja als u in dat vak iets typt dan gaat google natuurlijk alle resultaten weergeven op die website, u moet gewoon bovenaan waar er reeds

www.google.be

staat een adres intypen, gewoon 1 x in die adresbalk klikken met uw muis en alles staat in't blauw geselecteerd, dan kan u gewoon een nieuw adres intypen en als het erin staat gewoon op de enterknop op't keyboard klikken en u ben op weg naar die betreffende site dat u ingevuld hebt.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.