Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

voor het geld dat ik heb betaald heeft hij toch maar 6,0 in de scores bij systeem en ik vind 60 fps bij leage of legends(game) niet zon top score en ik had 3dmark test gedaan en die zei dat graph memory 1mb was.

---------- Post toegevoegd om 20:32 ---------- Vorige post was om 20:31 ----------

ik zie geen gele uitroeptekens staan in configuratie scherm heb windows7 staan helemaal geen gele dingen bij apparaatbeheer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download hier de recentste driver voor je grafische kaart.(bovenste download nemen)

Verwijder via apparaatbeheer nu de huidige driver en installeer vervolgens de zonet gedownloade en herstart je pc.

Voer nu de prestatieindex eens opnieuw uit om te kijken of je nu een betere score verkrijgt.

Wat het losse draadje betreft dat kan ik zo niet zeggen wat het is of waar het toe dient helaas.

Kun je het draadje beschrijven of beter nog maak een foto van gans de binnenzijde van je pc alsook dat draadje.

Plaats dan die foto hier als bijlage in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe kan ik zon print screen daar neer zetten maar kan het ook komen omdat de medewerker mij een 600W heeft aanbevolen om geld te besparen misschien te laag.

---------- Post toegevoegd om 15:29 ---------- Vorige post was om 15:25 ----------

lol heb die nieuwe driver en heb nu 7.9 voor grafische weergave

---------- Post toegevoegd om 15:29 ---------- Vorige post was om 15:29 ----------

heb gedaan nu 7.9 voor grafisch dus laagste is nu 7.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Dasle

Een 6.0 voor een dergelijke kaart is inderdaad ver ondermaats.

Echter een slechte driver kan dit veroorzaken en zoals blijkt uit japio123 zijn laatste post heeft wel degelijk die driver update voor verbetering gezorgd lijkt mij.;-)

@ japio123

Een slechte of standaard driver kan er zoals je ziet voor zorgen dat de prestatie index serieus omlaag gehaald word.:dong:

Als Voor u het probleem nu is opgelost dan mag je deze vraag ook als dusdanig markeren tenzij je nog meer vragen hebt omtrent je grafische kaart.:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.