Ga naar inhoud

draadloze netwerk adapter.

Aanbevolen berichten

ik heb sinds kort een nieuwe computer gekocht met wibdows 7. hij had echter geen draadlose netwerk adapter ingebouwd. dus kocht ik een USB adapter (150N). nu is het probleem: hij vind de netwerken wel maar als ik verbinding probeer te maken houd hij daar al na 2 seconden mee op. weet iemand hier voor een andwoord?

mvg,

Joost

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

de router en de adapter zijn bijde van sitecom. de router staat in de kamer onder mij dus dat zou geen probleem kunnen zijn want met mijn laptop doet hij het ook gewoon..

adapter : sitecom wirelees USB adapter 150N

router : sitecom wireless network broadband router 54g model: wl527

de adapter ondersteund g netwerken

Joost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het euvel zit misschien in de usb poorten.

Verwijder de adapter.

Ga naar apparaatbeheer.

Dubbelklik op de usb controllers om ze allemaal te zien.

Klik de onderste aan met de rechter muisknop en kies voor installatie ongedaan maken.

Herhaal dit voor alle usb controllers.

Sluit het apparaatbeheer af en herstart de pc.

De usb drivers zullen opnieuw geinstalleerd worden en de poorten worden geinitialiseerd.

Plug de adapter weer in en probeer opnieuw om verbinding te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de fabriek instellinging hebben ook niet geholpen. ik ben weer terug gegaan naar mijn back up. wat ik denk dat wel het probleem kan zijn is sitecom 150n usb wireless LAN utility (stuurprogamma adapter) want als ik dat progamma opstart houd ie na 5seconden weer op!! weet iemand wat ik nu kan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijdert de driver in configuratiescherm / programma en onderdelen.

Herstart de computer.

Ga nu naar apparatenbeheer

Je ziet daar een gele teken en klik op stuurprogramma wijzigen en ga naar de cd waar de driver op staat en zoek daar de map driver en dan map win7x64 of win7x32 driver. (Indien geen win7 dan vista nemen)

Windows zal de driver opnieuw installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar start

Typ in zoekopdracht dit: cmd

Klik op cmd en dan met de rechtermuisknop op run as administrator klikken.

Typ nu achter > dit: ipconfig /all > c:\ipconfig.txt

Ga nu naar c:\ en je vindt daar ipconfig.txt en dubbelklik erop en kopieert de tekst en plak het hier in uw volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.