Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,ik heb mij een nieuwe internet security aangeschaft maar ik heb nog mijne andere liggen namelijk van g-data! maar ik zou die willen verkopen op e-bay! kan ik dat doen? omdat bij het installeren ik een registratienummer heb moeten invoeren! zou dat geen probleem geven?:pcguru:

mvg stiede

Geplaatst:

Je moet uw g-data eens instaleren op een computer en ook op een andere pc instaleren, dus op 2 pcs instaleren. dit gaat de ultime test zijn. En als je het verkoopt, verkoop het dan op 2dehands of zoiets, op die site moe je geen deel afstaan aan de site...

Geplaatst:

die heb ik al eens geinstalleerd hé op mijne pc,dus is hij al tweedehands! maar nu heb ik die eraf gesmeten! maar mijn vraag is namelijk:als ik die verkoop kan iemand anders nog dat registratienummer gebruiken?

wat wil je zeggen met ultieme test bart wante?

Geplaatst:

ultieme test= de test dat je het antwoord gaat zien.

Als je hem al eens op 2pcs hebt geïnstaleerd ga je hem nog altijd op een 3de , 4e pc kunnen gebruiken hoor.. dus kan je hem verkopen...

P.S.: Je mag gerust Bart zeggen...

Geplaatst:

dat kan ik nie weten,heb maar 1 pc! kga mij riskeren om hem zo te verkopen! zal het wel dan zien op mijne feedback hé of dat ze dan tevreden waren!

Geplaatst:

Ja doe wat je niet laten kan, maar zorg alleen dat je er geen problemen met krijgt! De verkoper, als het nummer niet werkt, zal wel eens op het net rondsnuffelen dat hij geen ander vind...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.