Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

probeer eens of je de oorzaak van de problemen kan vinden door een 'clean boot' of 'schone start' uit te voeren.

De volledige uitleg en werkwijze vind je hier : ( How to troubleshoot a problem by performing a clean boot in Windows Vista or in Windows 7 ).

Doe eventueel een update van je Power 4 Gear Utility, zoals Jürgen reeds voorstelde in bericht 6.

Je gaat naar Asus Support ( ASUSTeK Computer Inc.-Support- ), selecteert 'notebook', volgend venstertje 'K50 Series' en in het derde venstertje selecteer je 'K50IN'...nu klik je op 'search'.

In het volgende scherm dien je je Windows-versie aan te klikken : Vista 32-bit of Vista 64-bit, waarna je opnieuw op 'search' klikt.

Nu krijg je een nieuw scherm waar je op het plusteken voor Utilities klikt, zodat dit openklapt.

Power 4 Gear is het 2e van de 15 tools die beschikbaar zijn.

Grtjs.

Geplaatst:

ik weet het meschien al die hybrid was niet goed geinstaleerd of voltooit maar nu weet ik niet waar ik dat ongedaan kan maken want als ik hem wil verwijderen staat er dat de hybrid niet goed is geinstalleerd.

Geplaatst:

ik weet het probleem al maar wel een goed programma wat u angeefde maar ik merk dat ik updates niet heb die windows kan uitvoeren . daarvor ging ik naar windows update maar die kan ik niet openen want dan verdwijnt hij heel snel. als ik weet hoe ik die openkrijg kan ik die updates doen

Geplaatst:

Heb je je Power 4 Gear Utility verwijderd dmv Revo Uninstaller ?...

Indien ja, dan kan je hem opnieuw downloaden via de link naar de site van Asus die ik aangaf in bericht 13...

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.