Ga naar inhoud

HDTV netwerk laptop

Filip67

Aanbevolen berichten

Hallo,

Vorige week heb ik een HDTV gekocht: merk Panasonic type TX-P46G20E (DLNA certified). De doelstelling is om van men laptop met windows 7 films naar m'n HDTV films te streamen.

Is dit mogelijk? Moet ik hiervoor een netwerk maken (heb DLINK DIR-615 als access-point). Hoe moet ik een netwerk met men HP-laptop, HDTV en access point opzetten? Ik ben een leek in deze materie.

(de HDTV is verbonden via de access-point met internet)

Dank bij voorbaat voor je hulp.

Groetjes,

Filip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind deze uitgebreide handleiding op het internet: http://tda.panasonic-europe-service.com/docs/2z4d73717dz3z2e8e1z6e6cz706466z22zbd6b9a1ca66277e5ed2383be2f99146fe97c1faf/tsn2/data/EU/TXL32G20E/OI/838525/TQB0E0946B.pdf

ik weet niet of u daar ook over beschikt.

Nu in ieder geval wel :-)

Ik ken er zelf niet zoveel van. Wij hebben hier thuis nog een oude beeldbuis.

Maar volgens die handleiding wil ik je toch even attent maken op een puntje:

Het zou enkel mogelijk zijn om JPEG foto's en mpeg-2 video's te delen naar je tv. (en mp3 en acc)

Als je het access point hebt ingesteld vaan je tv, dan denk ik dat je nu in de andere richting moet gaan kijken.

Namelijk het verbinden van pc naar tv.

Heb je geen software bijgekregen ofzo?

Ik kwam ook deze website tegen, moet je maar eens bekijken: Media Streaming with Windows 7 - Engineering Windows 7 - Site Home - MSDN Blogs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een draadloos netwerk hebt lees in de handleiding die funyboyke je gaf in bericht2 vanaf blz.66 hoe je verbinding maakt.

op blz. 62 lees je welke bestandsformaten mogelijk zijn via DLNA.

Via die handleiding moet je toch al een stuk verder komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.