Ga naar inhoud

iconen met een vinkje

Aanbevolen berichten

Sinds kort staat er een vinkje bij de iconen, zodra ik er met de cursor in de buurt kom. Het lijkt er op dat de bedoeling hiervan is dat je meerdere iconen kunt selecteren en dan in een keer activeren. Maar het is me niet geheel duidelijk. Weet iemand hier meer van, bv hoe kun je dit weer uitschakelen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de verkenner vind ik zo'n vinkje voor een bestandsnaam handig. Maar smaken verschillen.

U kan dit als volgt uitschakelen:

- ga naar de verkenner (ga naar het menu start en typ het woord verkenner) en druk op enter

- druk op de Alt toets zodat er vanboven een menu verschijnt. Bovenaan het scherm gaat u nu naar het menu Extra en u kiest Mapopties

- dan gaat u naar het tabje Weergave

- dan scrollt u een beetje naar onder en doe het vinkje weg bij "Selectievakjes gebruiken om items te selecteren"

Ik hoop dat dit is wat je bedoelt, als je iets anders bedoelt laat het dan weten.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kurtt, ik bedoel de iconen op het bureaublad (valt dat onder het begrip Verkenner?); ik kan niet beoordelen of het handig is, omdat ik niet weet waarvoor je het vinkje kunt gebruiken. Ze zijn onbewust "geinstalleerd", dus weet ik ook niet hoe je ze kunt verwijderen. Op de door jou hierboven beschreven methode?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.