Ga naar inhoud

Geschiedenis niet meer wissen

Blaker

Aanbevolen berichten

Voor het wissen van de geschiedenis in Internet Explorer vind je hier de info ( De geschiedenis van bezochte websites wissen ).

Voor het wissen van de geschiedenis in Google Chrome vind je hier de info : ( Uw browsegeschiedenis verwijderen - Google Chrome Help ).

Ruim je pc ook eens op met Ccleaner, info en handleiding vind je hier : ( http://www.pc-helpforum.be/f259/ccleaner-computer-opruimen-28046/ ).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit vond ik op google

that happended to me too!

heres how you do it....

click the picture of the spanner in the top right by the adresss bar and underneath the cross, minimize etc.

then click options

then click under the bonnet

then click clear browsing data :)

hope this helps

---------- Post toegevoegd om 13:51 ---------- Vorige post was om 13:49 ----------

Schakel ook je cookies eens in en uit.

http://www.pc-helpforum.be/f208/cookies-inschakelen-internet-explorer-firefox-chrome-30817/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kurtt dat vind ik wel grappig dat gij mij dit doorstuurt ik kan wel een beetje engels maar dat is een beetje van te veel , ik ben nog een oude belg , wat moet ik daar van maken .

that happended to me too!

heres how you do it....

Ziehier hoe dat gedaan word

click the picture of the spanner in the top right by the adresss bar and underneath the cross, minimize etc.

druk op het beeld van de ? rechterknop

then click options

dan op opties

then click under the bonnet

dan van onder de ?

then click clear browsing data :)

dan Oke

hope this helps

ik hoop dat dit helpt

Dat is alles wat ik er van kan maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik ook al gedaan wat ik er uit versta ? Ga naar de rechterkant waar een sleutel opstaat en klikt daarop , ga dan naar opties

en doe geschiedenis open en zo verder dat heb ik allemaal al gedaan maar geen resultaat ik denk dat ik Google terug ga delete en vernieuwen dan afwachten?

wat ik nog wil vragen of moet ik daar een ander topic voor openen ? graag had ik geweten hoe het komt als ik dit hier opslaan en afsluit en bij mail ontvangst terug open doe dat ik voor een antwoord terug alles moet invoegen Users naam wachtwoord , dan kan ik pas terug beginnen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”.

Op het tabje Windows bij Internet Explorer vink je alles aan en de andere vinkjes laat je gewoon staan.

Op het tabje applicaties zie je andere browsers zoals firefox en chrome.

Vink bij firefox en chrome eveneens alle vakjes aan en laat voor de andere applicaties gewoon de vinkjes staan.

Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Bevestigen met JA of OK

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, lees dan deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.