Ga naar inhoud

Geschiedenis niet meer wissen

Blaker

Aanbevolen berichten

Blaker,

heb je de tips van kweezie wabbit ivm de surfgeschiedenis ook uitgevoerd ?...

Chrome biedt de mogelijkheid om te surfen in 'Incognitomodus', er wordt dan geen surf - en downloadgeschiedenis opgeslagen...

Meer info hier : ( Incognitomodus (privé browsen) : Tabbladen, vensters en webpagina's - Google Chrome Help ).

Internet Explorer kan je zo instellen dat je geschiedenis gewist wordt bij het afsluiten.

In IE 8 klik je rechts bovenaan op 'extra' en dan selecteer je onderaan 'internetopties'.

In het tabblad 'algemeen' kan je de instelling wijzigen, zie afbeelding in bijlage.

post-20447-1417704332,913_thumb.jpg

Grtjs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volledigheidshalve de instelling voor automatisch wissen bij Mozilla Firefox nog meegeven :

ga via extra --> opties naar tabblad 'privacy'.

Hier check je of er een vinkje staat bij 'geschiedenis wissen zodra ik Firefox afsluit', zie afbeelding.

post-20447-1417704332,9527_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat weet ik nu ook weeral dat heb ik allang nagezien , maar alles is nu terug in orde gekomen met Google Crome te herinstalleren en naar geschiedenis gaan zien op alles gezet , en het werkte terug alles was er af.

bedankt voor allen die geantwoord hebben.:D

Dit topic mag afgesloten worden.

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.