Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Mijn pc stopt er soms ineens mee. soms gebeurt het nadat de pc enkele minuten aan staat, maar soms duurt het ook langer. Soms gebeurt het dagen achter elkaar en zo weken niet.

Wat kan dit zijn?

Het gebeurt volgens mij alleen wanneer ik internet gebruik (Hyves, Facebook, en enkele andere sites.) Als ik de pc gewoon alleen aanzet en er verder niets mee doe, dan gaat hij niet uit.

Wie kan mij helpen????

Geplaatst:

Wat bedoel je met "stopt er ineens mee". Valt hij gewoon uit of schakelt over naar slaapstand, sluimerstand, ... ? Krijg je een melding op je scherm ? Of crasht hij gewoon? Of valt hij gewoon uit zonder mededeling?

Geplaatst:

Dit kan volgens mij aan een voeding liggen of aan iets in de pc dat te warm wordt? Ik ben geen expert in deze materie, even afwachten op reactie van anderen. Duurt gewoonlijk niet lang. Groetjes Kurtt.

Geplaatst:

Zoals kurtt reeds meld kan het aan verschillende zaken liggen.

Is het een laptop of desktop?

Kijk of er geen overtollig stof aanwezig is in de pc en zo ja maak deze dan zeer voorzichtig met een stofzuiger stofvrij.

Voer ook onderstaande eens even uit als je wil.

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.