Ga naar inhoud

Geen apparaat voor geluidsweergave... Audixp

Gast Raceman1910

Aanbevolen berichten

Gast Raceman1910

Dag

Sinds kort heb ik een desktop, ik heb er ook onmiddellijk Windows 7 op gezet, maar nu zegt hij "Geen apparaat voor geluidsweergave geïnstalleerd" als ik op het icoontje van volume ga staan.

Mijn luidsprekers zijn aangesloten. Waarschijnlijk zijn de drivers niet geïnstalleerd, maar ik weet niet direct waar ik die kan vinden.

Vooraan op de pc staat Audixp IEE1 394 & USB Port Ultra Led.

Kheb nog nooit van dat merk gehoord, als dat dan een merk is en als ik in Google Audixp intyp dan krijg ik niet direct een website van dat merk.

Kunnen jullie mij verder helpen?

Groeten Victor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je even onderstaande uitvoeren aub.

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Raceman1910

Neen het is geen Medion pc, ik heb hem gekregen van de buurvrouw, en weet dus ook het merk niet.

Ik heb er een foto van genomen:

DSCN1082%5B1%5D.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Raceman1910

Ik merk ook dat de computer nogal vaak traag gaat en soms vastloopt.

Ik heb eens naar de prestaties in 'taakbeheer' gekeken en daar zie je dat hij ongeveer heel de tijd op 100% staat.

Dit is een PrintScreen van 'taakbeheer' nadat ik de computer heb opgestart. Er was dus nog niets geopend.

Naamloos.png

In het begin zie je een gemiddelde van rond de 95%, en zelfs als hij al zeker 15 minuten is opgestart draait hij nog altijd op 40%.

Kan ik hier iets aan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Raceman1910

Ik heb eens een scan gedaan met Driver Detective en daar zegt hij dat de pc een Medion UK 15 model 2 is, misschien zijn jullie daar iets meer mee...

Link naar reactie
Delen op andere sites

In je eerste berichtje geef je aan dat je recent Windows 7 installeerde, en dat blijkt ook uit de gegevens die Speccy weergeeft.

Waren er bij het vorige besturingssysteem ook problemen met de geluidsweergave of is dit probleem ontstaan na de installatie van Windows 7 ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.