Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Welke Windows versie hebt u?

Hebt u de laatste service packs geinstalleerd want dit is absoluut nodig.

Voor XP betekent dit tot en met SP3, voor Vista SP1 en SP2, en voor Windows 7 SP1.

Start msconfig:

start/msconfig intypen

ga naar het tabje "Opstarten"

doe daar één voor één de vinkjes weg (een vinkje wegdoen en herstarten, en zo telkens opnieuw met alle programma's die daar staan) , totdat je geen blauw scherm meer krijgt tijdens het opstarten. Op die manier kan je misschien de 'schuldige' vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb zekker weten alle service packs geinstaleerd ik heb windows vista home premuim 32 bit service pack 1 en service pack 2 is geinstaleerd computer is voledig geupdate

ik heb niet veel dingen meer uit te schakelen zie hier in bijlagen de msconfiguratie

blauwe scherm ik heb al aantal dagen niet meer gezien ik heb net wel de drivers geupdate

van mij printer

.[ATTACH]9505[/ATTACH]

startup.txt

aangepast door misteragga
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees net op internet dat je dat best niet uitschakelt

skytel.exe is a Realtek Voice Manager from Realtek Semiconductor Corp. belonging to Realtek Voice Manager This is usually associated with Realtek Audio drivers.

Recommendation

skytel.exe should not be disabled, required for essential applications to work properly.

Eventueel kan je inderdaad een logje posten. Volg onderstaande procedure:

Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had nog een vraagje ik heb dus via de canon site

de nieuwste drivers gedownload maar ik heb ook drivers

op cd staan van mij printer wat zou ik moeten doen de nieuwe

drivers op cd branden en de oude drivers van canon in de prulenbak gooien

of van de nieuwe drivers een cd maken en de oude drivers ook houde?

zie hier onder de hijacktislogje.

[ATTACH]9506[/ATTACH]

hijackthis.log

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.