Ga naar inhoud

Bestandsinformatie

Aanbevolen berichten

Hallo,

gisteren heb ik een update gedaan van Norton Internet Security 2010 naar Norton Internet Security 2011. Update was succesvol.

Vanmorgen kreeg ik het volgend bericht:

post-7077-1417704331,9083_thumb.jpg

Aangezien er een tekst in het rood stond, vroeg ik mij af, of dit kwaad kon?

Kan er iemand mij hierbij helpen?

Alvast thx...

Mvg, Clubboy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is veel te hoog.

Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat er niet bij staat welk proces die 99% cpu belasting veroorzaakt.

Het zou best kunnen dat het Norton is die bezig is met scannen en zo zelf de oorzaak is van de zware cpu belasting.

Je kan dit wel nazien in het taakbeheer.

Open het taakbeheer en zet een vinkje bij processen van alle gebruikers tonen.

Ga dan naar de tab processen en klik op de hoofding van de kolom processor (cpu) tot de processen die cpu verbruiken bovenaan staan. De niet actieve systeemprocessen mag je negeren. Welke zijn de andere processen die (meer dan 10%) cpu verbruiken?

Maak eventueel een afbeelding en voeg deze toe aan een volgend bericht.

Die scan met Hijackthis mag je ook uitvoeren hoor, dan zoeken we op 2 fronten tegelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat er niet bij staat welk proces die 99% cpu belasting veroorzaakt.

Het zou best kunnen dat het Norton is die bezig is met scannen en zo zelf de oorzaak is van de zware cpu belasting.

Je kan dit wel nazien in het taakbeheer.

In norton zelf kan je wel zien welk proces die belasting veroorzaakt.

Klik in het norton venster op prestaties (zie afbeelding).

In het volgende scherm zie je in het onderste deelvenster de tabbladen CPU en geheugen.

Klik op CPU, daar zie je een tijdsbalk en de curve.

Je kan ook zoomen, terug gaan naar een bepaald tijdstip,klik je beneden op zo'n piek krijg je te zien welk proces het veroorzaakt.

Geel is norton zelf.

post-23245-1417704333,0259_thumb.jpg

post-23245-1417704333,241_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.