Ga naar inhoud

kopen game pc

Aanbevolen berichten

hallo, ik zou graag een game pc willen kopen die niet al te duur is (400-600 euro) . ik hoef niet alle nieuwe games te hoeven spelen en ook niet op de hoogste resolutie . ik had zelf al wat gevonden en aan de reacties te zien was hij wel redelijk. waarschijnlijk koop ik ik ook nog een andere hardeschijf. (ik heb geen verstand van computers, het is mijn eerste.)

alvast bedankt lebahier132.(:adore:)

---------- Post toegevoegd om 19:09 ---------- Vorige post was om 19:07 ----------

ik had deze zelf gevonden , Game PC Budget, betaalbaar gamen met kwaliteit

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor de duidelijkheid ,

ik wil een game pc die niet al te duur is . en waar ik school opdrachten mee kan doen ,werkstukken maken enz.

budget : 500-600 euro.

een merk computer kan maar als iemand een samenstelling maakt is dat ook goed .

meschien ga ik later nog overklokken.

ik koop waarschijnlijk een andere hardeschijf .Game PC Budget, betaalbaar gamen met kwaliteit

als ik een samenstelling aanschaf assembleer ik niet zelf.

en ja , ik wil ook een besturingssysteem (windows 7) laat ik instaleren

ik wil ook een monitor, muis en toetsenboord, maar die vallen buiten het budget, dat is alleen de computer.

ik wil een stille pc .

nu ik zoveel eisen heb verwacht ik (vanwegen het krappe budget) geen supercomputerxD

alvast bedankt lebahier132.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb wat samengesteld, azerty. ik hoop dat ik niks vergeten ben.

ik ben 20 euro boven je budget uit gekomen maar dat is het wel waard. ik wist niet helemaal waar ik nou de nadruk op moest leggen, de processor of de videokaart. doordat je om een game pc vroeg ben ik maar voor de videokaart gegaan omdat deze over het algemeen toch zwaarder word belast tijdens het gamen dan de processor.

---------- Post toegevoegd om 00:00 ---------- Vorige post was om 23:58 ----------

persoonlijk zou ik nog 35 euro bij leggen en een I5 2e generatie nemen, dan heb je namelijk nog een quadcore met turbo boost

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.