Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gisteren heb ik Acronis Disk Director Home geïnstalleerd. Als ik nu de laptop opstart, krijg ik altijd het Acronis menu met de keuze - verder opstarten of naar Acronis gaan. Dit komt altijd voor het volledig opstarten.

Ik wil naar deze software gaan, als ik deze nodig heb. Is dit gebruikelijk dat je niet gewoon kan opstarten, zonder het menu van Disk Director Home?

Geplaatst: (aangepast)

Zit de installatie-cd van acronis director home nog in je cd-rom?

Of heb je de acronis os-selector ook geïnstalleerd?

Als u wilt voorkomen dat het opstartmenu van Acronis OS Selector wordt geactiveerd bij het opstarten, selecteert u OS Selector deactiveren in het gedeelte Hulpmiddelen van het hoofdmenu van Acronis OS Selector onder Windows of in het desbetreffende gedeelte van het opstartmenu bij het opstarten van de computer. Vervolgens wordt u gevraagd om een besturingssysteem te selecteren dat moet worden opgestart nadat het opstartmenu is gedeactiveerd.

U kunt zelfs als OS Selector actief is voorkomen dat het opstartmenu van Acronis wordt weergegeven bij het opstarten. Druk hiertoe onmiddellijk na het inschakelen van de computer op F6, voordat de eerste berichten op het scherm verschijnen. Het besturingssysteem wordt dan opgestart vanaf het volume dat actief is, in overeenstemming met de Master Boot Record (MBR).

aangepast door clarkie
toevoeging os- selctor
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.