Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

We zitten sinds een paar weken met een ernstig probleem i.v.m. het internet. Het valt iedere keer uit als we gebeld worden/ zelf bellen met onze draadloze telefoon. Dit is nog niet alles: we hebben een ping die soms tussen de 500-600 ms schommelt, wat belachelijk veel is, en er is ook een pakketverlies van 2-3%. (Gegevens van pingtest.net.) Nu vragen we, kunnen jullie hier tips voor geven, of moet er een technieker komen v.d. provider ( belgacom). We hebben liever niet dat er een technieker moet komen, de prijzen zijn ronduit belachelijk.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Geplaatst:

Als je een draadloos router hebt dan kan je best naar de router gaan.

Ga naar het gedeelte wireless en daar ergens vindt je SSID en channel

Wijzigd de channel (kanaal) in 7 of 11 of zo.

Het zal even duren eer windows weer verbinding heeft met internet.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.