Ga naar inhoud

Camera andere zien en met kunnen praten

Blaker

Aanbevolen berichten

halo ik bezit Vista met een ingebouwde camera en de andere persoon idem zelfde pc en idem camera , wij hebben Google talk en wij kunnen mailen met elkaar en ook praten

maar wij kunnen elkaar niet zien , als wij ingesteld hebben zien wij wel een icoon groen lampje dat een camera aanduid , wat moeten wij doen om elkaar te zien met ingebouwde camera Laptop HP Pavilion ? wie kan daar op een antwoord geven.

Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al verschillende keren , en ook een andere internet Explorer 9 gedownload , wat ik wel eigenaardig vind als ik camera opent dan zie ik ook mij zelf en de andere persoon kan zich ook zelf zien , het is een Cyberlink YouCamp die ingebouwd is in het scherm daarnaast 2 microfoons linker en recher

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...

Videochats werken blijkbaar enkel via Gmail, iGoogle en or***.

Want op de site van google talk staat:

Je kunt ook de invoegtoepassing voor videochats ophalen zodat je spraak- en videochats binnen Gmail, iGoogle en or*** kunt voeren.

Via google talk kan je enkel met tekst en spraak werken:

post-23245-1417704372,4338_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.