Ga naar inhoud

Voedingsconnector laptop

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, ik ben nieuw op dit forum, dus vergeef me als ik domme vragen stel. Dit is mijn probleem:

gisteren is mijn laptop op de grond beland met als gevolg dat de connector voor de voedingskabel die toen gekoppeld was, op het moederbord gebroken is. daardoor laadt de batterij niet meer op en is er ook geen directe spanning. Dit heb ik kunnen vaststellen na lang prutsen om de laptop open te krijgen. kan dit onderdeel apart bekomen worden of dient het hele moederbord te worden vervangen? als tijdelijke oplossing heb ik dmv een kabeltje dat ik rechtstreeks op het moederbord soldeerde en via een koelopening naar buiten bracht terug de mogelijkheid om de voeding zo te koppelen (kunst en vliegwerk) doch zou dit toch graag terug in zijn oorspronkelijke toestand brengen, de laptop is nog geen zes maanden oud. als andere oplossing heb ik een extra batterij in gedachte samen met een externe batterijlader zodat ik de ene batterij kan laden terwijl de andere in gebruik is. dit zou me zo'n 170 dollar kosten. graag jullie mening.

Luc

Geplaatst:

Ik krijg zeker 5 laptops per week binnen met zulke defecten op onze technische dienst, ik zet er dan een universele plug op en als de adapterplug niet meer past zet ik daar ook een nieuwe op. De kosten zijn voor het vervangen van beide pluggen 85€. Waar woon je ? anders kan ik dat wel voor u herstellen, ik ben van de buurt van Leuven. Andere oplossing is dat ge die pc opstuurt per taxipost eventueel.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.