Ga naar inhoud

Netwerk problemen.

Negat1v

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Ik heb het volgende probleem, Ik heb een half jaar/jaar geleden een nieuwe computer gekocht, hier zat nog geen draadloze netwerkkaart in. Ook die erbij gekocht, wat problemen mee gehad en terug gegaan. Uiteindelijk deed hij het.

Nu het volgende; Ik heb gisteren mij computer herstelt, ik had er een virus opstaan er dus gebruik gemaakt van Systeem herstel. Alles is eraf gegooid, het is terug gezet naar de fabrieks instellingen en hij deed het, bijna goed. Ik heb alles gedaan zoals het moest, mijn internet toegevoegd en deed het. Na een uurtje of 2, viel het internet weg met de volgende mededeling;

De instellingen die op deze computer zijn opgeslagen komen niet overeen met de vereisten van het netwerk.

Ik kan nu niet meer op mijn eigen netwerk, als ik die wil selecteren krijg ik in plaats van 4/5 groene strepen een rood kruisje met de bovenstaande mededeling. Ik heb al een beetje rond gezocht, maar ik kon er niet echt wijzer van worden. Op de laptop waar ik nou op zit, doet het internet perfect. Ik heb de dingen een beetje vergelijkt en het is hetzelfde, maar toch kan ik er niet op. Soms dan kan hij voor 2/3 minuten er wel op, en daarna niet meer, krijg ik dezelfde mededeling.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit kan zijn dat je een verkeerde sleutel had gegeven.

Maar het kan ook zijn dat de beveiliging niet overeenkomt met uw netwerkkaart

Indien uw netwerkkaart WPA ondersteund dan dient je ook zo in de router in te stellen.

Bij een verkeerd sleutel kan je zo doen:

Je gaat naar de router

Bij wireless gedeelte ziet je ergens SSID en geeft een andere naam.

De netwerksleutel hoeft je niet te veranderen.

Nu moet je wel op ieder pc of laptop een nieuwe verbinding maken en opnieuw een sleutel geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het rare is, hij heeft aaltijd perfect gewerkt. Geen problemen niks, en nu zit ik ook op die pc, hij doet het nu weer. Waarschijnlijk als ik morgen mijn computer opnieuw opstart, dat hij het niet doet.

Ik zal morgen even kijken of het helpt wat je zei.

Heel erg bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.