Ga naar inhoud

autoplay springt aan bij duw tegen tafel


Kurtt

Aanbevolen berichten

Ik heb al enkele maanden een raar probleem:

Ik heb een Samsung externe harde schijf gekocht. Maar soms als ik tegen mijn tafel beweeg (en dus ook de samsung externe harde schijf wat trillingen krijgt), dan krijg ik het autoplay venster op mijn scherm (van mijn samsung externe harde schijf).

Soms als ik er niet aankom, dan springt de autoplay niet in actie, maar soms als ik tegen de tafel duw dan komt de autoplay van de externe harde schijf in actie (ik krijg dan op mijn scherm die opties van autoplay: verkenner, ... van mijn externe harde schijf).

Het vervelende is, als ik de autoplay opties van de externe harde schijf dus in beeld krijg (na een duw tegen de externe harde schijf of tegen mijn tafel), dan wordt alles stopgezet waarmee de externe harde schijf bezig was! bv. als ik iets kopieer van hard disk naar externe harde schijf, en ik geef een duw tegen de tafel, dan krijg ik het scherm van de autoplay van die externe harde schijf, en stopt ook het kopieren.

Hoe zou ik komen? Ligt het aan de kabels ?

Het is dus zo'n scherm dat ik krijg als ik tegen de externe harde schijf duw, of wanneer ik tegen de tafel duw:

post-484-1417704333,8567_thumb.gif

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet eens proberen door met de kabel te bewegen of met de stekker aan de schijf en aan de pc te bewegen of het probleem er dan ook komt. (zonder de schijf te bewegen of aan de tafel te stoten).

Want blijkbaar valt je schijf uit en start terug op bij bewegingen.

Dat scherm wat je laat zien krijg je als je een schijf aankoppelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Clarkie en Jean Pierre:

Van harte dank voor de tips. Dankzij jullie ben ik niet gek geworden xD. Geen meldingen meer van autorun elke keer dat de usb kabel een trilling kreeg.

Ik heb de kabel vervangen en nu werkt de externe harde schijf PERFECT.

Het lag dus zeker en vast aan het contact.

Deze kabel heb ik vervangen:

Google Afbeeldingen resultaat voor http://elektroterra.com/images/detailed/0/synckabel.jpg

3 eurotjes in de Carrefour, dus geen geld.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.