Ga naar inhoud

Kan geen internetverbinding meer maken

Dippie

Aanbevolen berichten

• Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het probleem dat ik maar op een zeer kleine afstand kan internetten via het draadloze netwerk, terwijl mijn zus haar laptop en mijn mobiel op een grotere afstand nog zeer goed verbinding kunnen maken met het netwerk.

Ik bedoelde dat ik nog steeds gewoon kon internetten, nadat ik de DNS1 en DNS2 had veranderd.

Ik heb dus nog steeds een probleem...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kom heel waarschijnlijk omdat je een draadloos netwerkkaart hebt van de G type of 54 Mbps en uw zus heel waarschijnlijk van de N type of 300 Mbps.

Uw netwerkkaart is een oude model.

Een oplossing is om een nieuwe draadloos usb-netwerkkaart te kopen van de N type en de oude uit te schakelen.

Dat je nu nog router van de G type hebt is niet erg want de N type kunnen ook overweg met G type doch de signaal is sterker.

aangepast door stegisoft
n
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus het zal 'm liggen aan de type netwerkkaart? Dan hoef ik dus Windows ook niet opnieuw te installeren :P

Goed, dan bespaar ik de kosten voor een usb-netwerkkaart type N, omdat ik binnekort toch een nieuwe laptop aanschaf.

Ik geloof dat jullie me dan niet meer verder kunnen helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werkt ook niet...

Nou goed, dan is er dus nog weinig aan te doen. Misschien m'n laptop nog eens helemaal uit elkaar halen en kijken of m'n antenne wel goed contact maakt met het moederbord...

---------- Post toegevoegd om 12:45 ---------- Vorige post was om 12:31 ----------

Ik heb het probleem opgelost. De aansluiting op de netwerkkaart zaten los :angel:

Had ik meteen naar kunnen kijken, beetje dom van mij, haha.

Maar in ieder geval heel erg bedankt voor jullie hulp om mij te helpen! :biggrin2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.