Ga naar inhoud

Goede laptop?

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop. Heb al wat rondgezocht op internet en kwam uiteindelijk een Asus K52F-EX699EV en een HP ProBook 4720s WT239EA tegen. (Links: Asus en HP).

Nu vroeg ik welke beter is. Ik zoek een beetje een goede 'allround'-laptop. Ik heb hem nodig voor school, moet er veel programma's opzetten (niet allemaal zwaar, maar sommige wel) en wil er af en toe een game op kunnen spelen.

Graag jullie reacties ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

HP is de processor wat minder dan Asus

Maar daar tegenover is de harddisk sneller en je hebt meer aansluiting mogelijkheden.

Daarbij heeft HP 8 cel batterij wat ten goede komt om langer mee te werken.

Wel is HP eentje met 17 inch scherm.

Ik zou voor HP kiezen ondanks het feit dat de processor een i3 is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ BenjaminOoO: als je de prijzen bekijkt van de 2 die hij voorsteld, dan denk ik dat de dell xps van prijs toch een stuk hoger ligt.

Ik vind de 2 laptops beide zijn voor en nadelen hebben.

Asus: 15 inch, betere processor, meer ram geheugen, grotere hd, glanzend scherm, 2 jaar garantie, dikker

HP: 17 inch, sneller hd, mat scherm, Bluetooth, betere Webcam, e-SATA, fingerprint-reader, betere batterij, Windows 7 Professional, zwaarder (gewicht)

Ik vind persoonlijk een 15 inch groot genoeg. Ik vind zelfs een 17 in te groot. Maar ik denk dat ik zo wat de enige ben die dan vindt. Dus volgens mij zie je die 17 inch als een groot voordeel.

De processor is wat minder, maar een i3 is zeker niet slecht.

Door dat mat scherm ga je minder last hebben van reflecties.

En om het feit dat je hem nodig hebt voor school, is het zeker niet onbelangerijk om een bettere batterij te hebben.

Harde schijf capaciteit is wat minder, maar ik heb daarstraks nog in een boekje (makro reclamefolder) een externe hd gezien van 1tb aan 69 euro. Om maar te zeggen dat je voor weinig geld een hele hoop extra opslagplaats kan bijkopen.

Als je graag een 15 inch scherm hebt en meer opslag ruimte en een betere processor en een jaar langer garantie, dan moet je voor de usus gaan.

Als je liever een 17 inch hebt die zeker zal volstaan, en die zeker zijn voordelen zal hebben op sc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat ik niet op alle laptops GTA IV kunt spelen. Het zou eventueel wel kunnen met lage resolutie, maar dan zal ik toch echt een goede processor nodig hebben. Of hoeft dat niet perse zo te zijn?

Ik ga geen PS3 kopen, want daarmee kan ik niet met m'n schoolwerk bezig...

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.