Ga naar inhoud

Goede laptop?

Aanbevolen berichten

welke asus? die je eerder al had gezien? of die ik later had gezien?
Die ik al op het oog had...

Al zou ik ook wel een laptop willen met twee koptelefoon-uitgangen, omdat ik dan samen met m'n zus kan oefenen voor de band waar wij in zitten.

Dus als iemand nog een laptop weet die twee koptelefoon-uitgangen heeft, mag je die laptop hier ook plaatsen. En dan ga ik kijken of het wat is :P

Anders moet ik zoiets als een Sweex SC016 aanschaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop. Heb al wat rondgezocht op internet en kwam uiteindelijk een Asus K52F-EX699EV en een HP ProBook 4720s WT239EA tegen. (Links: Asus en HP).

Nu vroeg ik welke beter is. Ik zoek een beetje een goede 'allround'-laptop. Ik heb hem nodig voor school, moet er veel programma's opzetten (niet allemaal zwaar, maar sommige wel) en wil er af en toe een game op kunnen spelen.

Graag jullie reacties ;)

wat voor een games had je in gedachte?

---------- Post toegevoegd om 14:46 ---------- Vorige post was om 14:37 ----------

wat dacht je van deze laptop?

welke asus? die je eerder al had gezien? of die ik later had gezien?
Die ik al op het oog had...

even ter duidelijkheid, die waar jij in je eerste post mee aan kwam was een K52JT-EX699EV en die waar ik mee aan kwam was een K52JT-SX138V. hier zit dus wel een verschil tussen.

de splitter waar asus mee aankwam heb ik zelf ook en die is goed genoeg zolang je niet extreme kwaliteit koptelefonen gebruikt (want dan merk je niet veel meer van die hoge kwaliteit)

Link naar reactie
Delen op andere sites

die is goed genoeg zolang je niet extreme kwaliteit koptelefonen gebruikt (want dan merk je niet veel meer van die hoge kwaliteit)

Klopt, vandaar ook mijn vermeldingen 'occasioneel' en 'basic'... ;-)

Het is vooral een handig en compact dingetje dat in elke laptoptas wel een plaatsje vindt.

En...low budget, kost nog geen € 2 !...zie deze link : ( Audio Jack Splitter Adapter 3.5mm [AC-012] - €1.95 : Kabeldirect.nl, Daarmee verbind je het wel ).

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.