Ga naar inhoud

totally weird probleem...

superkatje69

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik ben nieuw op deze site, dus ik hoop me duidelijk genoeg uit te drukken...

Mijn vriend vroeg me om raad en kon hem totaal niet helpen! Gek, want een echte leek ben ik niet echt meer. Vandaar...misschien weten jullie raad?

Hij hft een vrij nieuwe PC met als OS ''Windows Vista - 2005 MS Corpor. - CrystalXP.net''. Nu heeft ie na de driver-installatie van een ''Wireless USB Mini-adapter - merk:D-Link - type: DWA-140 - versie: ver.1.00 (E)'' uiteraard op vraag van de PC zelf zijn comp. herstart. En plots komt er telkens een aanmeldingsscherm met een username ingevuld, en we herinneren ons in de verste verte niet dat we die account ooit hebben aangemaakt, laat staan het bijhorende paswoord kennen. Ik heb me ook al geprobeerd aan te melden als administrator,want die account beheer ik bij hem...ook niks!!! Dan dachten we te booten vanaf de install-CD, maar HOE DAN OOK BLIJFT DAT ***-AANMELDINGSVENSTERTJE VERSCHIJNEN. Dus ook een format-C via DOS is uitgesloten omdat we er nie eens geraken!!!

Kan iemand me alsjeblieft helpen??? Ben ten einde raad...

Liefs,superkatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.