Ga naar inhoud

[Probleem] W32 Blaster Worm

Aanbevolen berichten

Het heeft even geduurd alvorens ik de roms (Windows XP, Windows Vista, Ubuntu - om gegevens te kunnen redden) in m'n bezit had. De lijst lijkt wel eindeloos, elke mogelijke oplossing brengt een nieuw probleem mee.

De BIOS staat zo ingesteld dat hij vanop de CD boot, maar hij doet dit niet. Hij start met het lezen van de CD (de ene al wat langer dan de andere) en uiteindelijk *blab* start hij opnieuw op. De CD-writer werkte feilloos tot het moment dat ik het probleem met de eindeloze heropstart kreeg ... dus ik veronderstel niet dat hij plots stuk is.

Wat nu ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wel, het is me nét om die gegevens te doen. Anders had ik al lang 'n killdisc gebruikt en van nul begonnen. (edit : oja, dat zal dus ook niet gaan) Er staan héél belangrijke zaken op die ik in het komende jaar absoluut nog nodig heb. Ik snap echt niet waarom hij niet boot van 'n CD on bv. Ubuntu niet wil starten. Voor ik de Rescue CD gebruikt heb, werkte die namelijk nog prima. Had ik 'n sik, ik zou er nu eindeloos over wrijven terwijl ik naar m'n PC zat te staren ... :hmmmm:

Toch bedankt. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is de probleempc een laptop of een desktop?

Volgende oplossing is namelijk makkelijker bij een dsktop dan bij een laptop.

Haal de harde schijf uit de pc en stop ze als bijkomende schijf in een werkende pc.

Op die manier kan je je gegevens nog recuperren en de schijf reeds formatteren.

Stop de schijf dan opnieuw in de oorpspronkelijke pc en zie wat er dan gebeurt als je wil opstarten vanaf een cd/dvd om windows opnieuw te installeren

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Een PC-probleem. Als ik mensen contacteer die hem eventueel kunnen herstellen, weten die nu al te zeggen dat de gegevens zowiezo verloren zijn, zonder ook maar enige moeite te doen. Tjah. ;) Zo kan ik het ook natuurlijk. Ik heb geen tweede PC om de harde schijf in te steken en mensen zijn niet zo happig om dat te doen. M'n harde schijf eruit halen is ook niet aan mezelf besteed, vrees ik. But I'll give it a try. 'k Heb nog wel bevriende informatici om daarin bij te staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.