Ga naar inhoud

Problemen!


Aanbevolen berichten

Beste iedereen,

Ik heb sinds kort een Verbatim externe harde schijf gekocht (500 gig). Mijn vriend heeft deze aangesloten op mijn pc er allerlei films en series opgezet en ik heb deze mee naar Frankrijk (waar ik studeer) genomen.

Nu probeerde ik gisteren deze schijf aan te sluiten en die liep de hele tijd vast en vroeg om geformateerd te worden. (dit wou ik natuurlijk niet doen, omdat er al vanalles opstond)

Nu een dag later loopt de laptop telkens vast als ik probeer iets met de schijf te doen. Windows explorer reageert niet en herkend de schijf zelfs niet meer in 'Mijn computer'.

Heb al enkele dingen geprobeerd met Testdisk, maar die zegt nu ook dat er geen partition gevonden wordt.

Wat kan ik doen? Moet ik de schijf alsnog formateren?

Alvast bedankt, want ik ken er echt niets van!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als je formatteert ben je alles kwijt wat erop staat.

Als je meerdere usb- poorten hebt probeer eens op een andere porrt.

Ook kan je een schermafdruk via je screen knop maken van je schijfbeheer.

In windows 7 vindt je die via de knop start dan naar systeembeheer dan computerbeheer.

Klik in het volgende scherm links op schijfbeheer.

Plaats de afbeelding in een volgende bericht.

Ook kan je de schijf eens uitproberen op een andere pc als dit mogelijk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Clarkie,

Ik heb drie usb-poorten en heb ze in alle drie al geprobeerd. Vanaf het moment dat ik de harde schijf insteek loopt de boel vast of semi-vast en als ik ze uittrek,lijkt het of er is niets aan de hand.

Zeer vreemd allemaal.