Ga naar inhoud

website sessions' staat als gecrashed gemarkeerd en dient te worden gerepareerd

geysen

Aanbevolen berichten

hallo,

ik zou graag op een site willen gaan op het internet ,maar als ik er op wil gaan komt er een tekst dat hij als gecrashed gemarkeerd staat.

letterlijk staat het er zo op:

phpBB : Critical Error

Error creating new session

DEBUG MODE

SQL Error : 145 Tabel './13095db2/sessions' staat als gecrashed gemarkeerd en dient te worden gerepareerd

INSERT INTO sessions (session_id, session_user_id, session_start, session_time, session_ip, session_page, session_logged_in, session_admin) VALUES ('5010658d83d51f09771f8dfb6e041011', -1, 1299660237, 1299660237, '51f07a7f', 0, 0, 0)

Line : 187

File : sessions.php

wat moet ik doen om dit weg te krijgen, want ik wil nog dolgraag op die site willen komen

wie helpt er mij

dank je wel

geysen carolien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, zelfde melding hier, zowel via Mozilla Firefox als via Internet Explorer...ligt dus duidelijk aan hun.

Nu, via een omwegje geraak je er wel hoor (enkel op homepage weliswaar)...:top:

Geef 'ateamfans' in Google in en klik dan op 'in cache' , zie markering op afbeelding in bijlage.

post-20447-1417704337,1797_thumb.jpg

aangepast door Asus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, je kan niet rechtstreeks verder klikken op de site door de problemen...

Je kan enkel via het cachegeheugen van Google...zo kan je bijvoorbeeld in Google wel 'ateamfans murdock' ingeven om dan op die pagina uit te komen...mits enige omwegjes lukt het dan wel, da's momenteel de enige mogelijkheid.

Aangezien ze op hun homepage op 6 maart jongstleden vermelden dat ze hopen dat de site nog een lange, mooie tijd voor de boeg heeft gaan ze waarschijnlijk even verveeld zitten met de huidige situatie als jij...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.