Ga naar inhoud

McAffee

Aanbevolen berichten

ik ben van plan om van Norton Internet security over te schakelen op McAffee Total Protection 2011 (3 gebruikers). Ik zou dit via internet aankopen/downloaden.

Vraag : ik zou het willen installeren op mijn desktop, mijn laptop maar ook op de laptop van mijn zoon. Heb ik hiervoor 3 verschillende mailadressen nodig (ik gebruik zelfde mailadres voor desktop en eigen laptop) of kan ik de software 3 keer downloaden met de accountgegevens die ik waarschijnlijk ontvang bij aankoop. En wat als ik in de loop van het jaar mijn oude laptop vervang door een nieuwe. Kan ik dan nog een 4de keer downloaden?

Maak ik trouwens een goede keuze met de overstap van Norton naar McAffee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je licentie hebt voor 1 pc kan je niet op andere pc of laptop installeren.

Je kan best licentie voor 3 PC nemen.

Ja kan zoveel downloaden als je wilt doch best een kopie bijhouden.

Ik download een keer en installeert het op verschillende computers of laptop.

Mcafee is een goede firewall / antivirus.

Zelf gebruikt Gdata die heel goed is en daarbij vraagt het niet veel van uw systeem.

De jaar daarop betaald je nog minder.

Best removal downloaden zodat alles resten van norton weg is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na het verwijderen van Norton best eerst het register opruimen met CCleaner om ook daar de laatste restjes te verwijderen.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het en start CCleaner op.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, lees dan deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.