Ga naar inhoud

Problemen met Hotmail en IM-services

Dippie

Aanbevolen berichten

Hallo!

Ik heb sinds gisteren het probleem dat mijn Hotmail-account aangeeft dat ik te vaak met het verkeerde wachtwoord heb ingelogd. Ik moet dan telkens zo'n veiligheidscode van cijfers en letters invoeren om in te kunnen loggen. Daarom heb ik een nieuw email-account op Hotmail aangemaakt in de hoop dat ik daarmee wel goed in kon loggen. Wat blijkt: Daarmee krijg ik dezelfde meldingen.

Daarbij komt nog dat als ik op MSN of op online IM-services (eBuddy, Meebo, MastaMessenger) in wil loggen, dat ik dan niet in kan loggen met de melding dat het adres of wachtwoord verkeerd is, terwijl ik die toch echt goed invoer. Dit geld voor beide Hotmail-accounts. Met een derde Hotmail-account, die ik al een hele tijd heb voor reclame-mail, krijg ik deze meldingen niet...:hmmmm:

Ik heb al mijn cookies verwijderd en een paar keer mijn wachtwoord opnieuw ingesteld op verschillende manieren (via ander email-account en via de 'geheime vraag').

Daarmee is nog niks opgelost. Nu de vraag aan jullie of jullie weten wat ik zou kunnen doen om dit te verhelpen. Anders moet ik maar eens contact opnemen met de Hotmail-helpdesk of een ander mailprogramma gebruiken...

Groet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch eerst vragen of je toevallig de caps-lock toets ingedrukt hebt staan.

Want dan typ je alles in hoofdletters.

Kijk de toetsenbordindeling eens na, staat die nog juist.

Je kan ook altijd eens in kladblok of word je toetsen indrukken en controleren of alles correct is.

Je kan ook ccleaner eens gebruiken:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Kuis alles eens goed op!

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ligt 'm niet aan m'n CapsLock en aan m'n toetsenbordindeling.

Net CCleaner even gedownload en alle internetbestanden verwijdert, en nu werkt hij (zo lijkt het) wel weer goed. Ben benieuwd hoelang dat duurt...

Anders is m'n vraag opgelost! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

EDIT:

De problemen zijn weer teruggekomen...

Ik kan wel weer CCleaner er op los laten, maar dat duurt maar dat is blijkbaar maar voor eventjes..

Is er iemand die weet hoe ik dit wel op zou kunnen lossen?

Alvast bedankt!

EDIT2:

Ik heb weer CCleaner gebruikt om de alle internetbestanden op te ruimen, en heb het register opgeschoond, maar ik kan nog steeds niet op MSN of een ander IM-service komen...

aangepast door Dippie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.