Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste mensen,

Ik heb laatst mijn grafische kaart en ram geheugen geupdate en nu heb ik problemen dus.

Ik had eerst een GEFORCE 7300 LE dat veel te traag ging (zat er in van het fabriek) dus heb ik mij een GEFORCE 8600 GTS met pasieve koeling gekocht; deze kaart werkt perfect en 'rendert' hele mooie graphics.

Het probleem is echter als ik na 10-20 min aan het spelen ben, dat mijn spel vastloop en dat ik zo een rare kleuren te zien krijgen, terugkeren na maar os gaat niet en na een tijd komt er SOMS (niet altijd) een biep van mijn computer zelf. Dan zet ik hem dus uit en weer aan kan weer spelen voor 10-20 min en weer hetzelfde senario ...

Enige ideeen om dit op te lossen ?

Dank bij voorbaat !

Mvg

Sklipnoty

screen.jpg

directe link : http://i97.photobucket.com/albums/l221/sklipnoty/screen.jpg

Dat is van COD4 maar het gebeurt ook in diverse andere spelletjes ... Zoals BF2

Geplaatst:

hmm, dat ziet er inderdaad wel erg vreemd uit.

controleer de binnenkant eens of hier alles wel goed zit aangesloten (dus ook de extra voedings connector mits deze aanwezig is)

kijk ook eens naar de temperaturen van uw systeem, misschien word die wel te warm en loopt hierdoor vast. (u kunt dit doorgaands doen met het programmatje speedfan)

Mv.Gr

Yannick

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.