Ga naar inhoud

Grafische kaart upgraden


Aanbevolen berichten

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

En kan ik het doen, mijn moederbord kan het toch aan he?

je moederbord kan dit wel aan, aangezien je een PCIE 16X slot hebt.

hmm, ziet er goed uit, zou ik hierdoor minder laggen?

--> heeft er iemand die toevallig die het wil verkopen? Mag tweedehands zijn :D

je zult minder last hebben van lag als dit de oorzaak was.

dit gaat toch:

eBay.be: 1GB 1 RAM MEMORY Dell Inspiron 530 530S PC (object 270491058592 eindtijd 20-mrt-11 23:44:04 CET)

--> En is het moeilijk om dat er zelf in te steken?

Heb nog nooit een pc uiteen gehaald...

ik heb 1x bij mijn laptop het ram geheugen vervangen, dit was niet al te moeilijk, maar de videokaart weet ik niet, ik vermoed dat dit ook niet al te moeilijk is. maar het is wel verstandig om even wat meer info te zoeken op internet en dat uit te printen voor je bezig gaat (om eventuele ongelukjes te voorkomen).

trouwens vraagje, heb je speccy toevallig op een laptop gedraaid? want ik zie een batterij status en als ik speccy draai op mijn pc dan zie ik nergens een batterij status er tussen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

eeuh, ik weet niet ofdat dat het juiste is :o

Maar is er geen andere goedkopere grafische kaart(als het maar iets beter is dan die dat ik nu heb) waarbij ik geen nieuwe voeding moet kopen?

en anders, is het dan echt wel de moeite om dat te upgraden? Want anders al 200 euro voor upgrade en dan zit ik nog met die processor die eigenlijk ook wel zuigt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je vista of windows 7? zou je dan eens deze_computer kunnen doen en vervolgens eigenschappen aanklikken, dan zie je een score(windowsprestatieindex) van je computer. kun je daar op klikken en de scores hier posten, dan kunne we zien wat echt het slechtste is momenteel.

verder heb ik nog even gekeken, maar een veel betere videokaart kan ik zo gauw niet vinden die onder de 300 watt blijft, maar je zou deze videokaart eens kunnen proberen volgens de fabrikant gebruikt die maar 45 watt maximaal:

HD5570

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.