Ga naar inhoud

Grafische kaart upgraden


Aanbevolen berichten

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ja, juist daarom moet alles nog in die voeding passen :)

Is het mogelijk om de grafische kaart dan te upgraden, naar die dat jij aangegeven hebt, die van 45W, dan nog een processor, ik had gedacht aan een van de E6500 of E8000, en dan heel misschien nog 2 gb erbij bij de RAM.

Kan dat met dezelfde voeding? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hhmmm, volgens deze site gebruikt de HD 2400 Pro slechts 20 watt max dit zou betekenen dat er een grote kans is dat je voeding nog niet eens die videokaart aan kan.

deze processor zou je kunnen nemen:

azerty maar ik zou toch kijken naar een betere voeding als je echt je pc wilt upgraden, want de mogelijkheden zijn beperkt qua videokaarten en deze zijn toch eigenlijk wel doorslag gevend geworden tijdens het gamen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, die voeding van 450W dat je toonde, lijkt me wel goed, qua prijs ook, als ik met alles onder de 150 euro zou willen blijven, wat geef je me dan? Via ebay mag...

- 2 X 512 MB RAM --> 16 EURO eBay.be: 1GIG 2x512MB 1GB RAM MEMORY Dell Inspiron 530 530S PC (object 110487382036 eindtijd 24-mrt-11 21:07:46 CET)

- Intel Core 2 Duo E6300 --> 12 EURO, maar gaat nog stijgen eBay.be: Intel Core 2 Duo E6300 - Dual Socket 775 PROCESSEUR (object 220752017467 eindtijd 19-mrt-11 21:05:35 CET) --> Mag nog iets hoger, en kan het?

- Grafische kaart?

- Voeding?

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je het onder de 150 euro wil houden kom ik hier op (wat naar mijn inziens het beste is):

azerty + ebay = 135 euro ongeveer

de processor die ik geselecteerd heb is bijna een verdubbeling qua prestaties met wat je nu hebt.

de voeding word dan een 450 watt, hierdoor kun je over een tijdje een andere videokaart er in stoppen, al zal dit zeker nog geen zware videokaart wezen omdat 450 watt momenteel al niet genoeg is voor de beste kaarten.

ik heb gekozen voor een 2X1 GB ram omdat je dan op 4 GB ram uit komt waar je voorlopig zeker genoeg aan hebt en omdat de andere rambankjes ook 1GB versies zijn en ik denk dat dit minder snel problemen gaat geven dan wanneer je 0,5 GB bankjes er in zet.

aangezien er nu nog 15 euro over is zou je kunnen zeggen ik probeer toch nog een zwaardere voeding te vinden zodat je later een nog net wat zwaardere kaart er in kan steken. bijv deze voeding: azerty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow, bedankt, ziet er echt goed uit :)

En een klein foutje: Ik heb een 32-bit computer: (kan dat eventueel naar 64 bits gaan?)

(Beetje uitzoomen)

Closr.it - 333.JPG by starsfighter

Waar is de grafische kaart? Want dat is ook iets belangrijk :o

Die ene voeding is 550W en de andere is 630W --> Dus ik ga het op die 550W houden want wss ga ik toch een nieuwe pc kopen, binnen 6 maanden ofzo ;)

Nog een paar vraagjes, hoe ga ik dat in hemelsnaam zelf kunnen veranderen, al die dingen :o

Ik zou echt totaal ni weten waar en hoe ik da moet steken, ik zal een paar foto's sturen zodat jullie mij kunnen zeggen waar alles ligt en wat ik precies moet uittrekken etc en hoe ik het moet doen?

Ik heb het stof nu al weggedaan hoor ;)

Closr.it - SAM_0541.JPG by starsfighter

Closr.it - SAM_0542.JPG by starsfighter

Nog meer foto's en van wat, zeg maar

aangepast door starsfighter
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, het is misschien betrouwbaarder, maar duurder, en niet dat deze computer voor mij nog 3 jaar moet meegaan ofzo ;)

2 jaar is voldoende ofzo, als deze kapot is, kopen mijn ouders een nieuwe ;)

Maar kan z'n voeding op alle computers passen? Zijn dat allemaal standaardaansluitingen en is het makkelijk zelf te doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.