Ga naar inhoud

Oude software hergebruiken

werner1962

Aanbevolen berichten

Ik heb een harde schijf uit mijn oude gecrashde pc gehaald, op mijn nieuwe windows 7 laptop wil ik nu de gegevens migreren. Helaas heb ik nu geen toegang op de oude schijf welke ik met een usb aansluiting (HDD Dock) aan mijn laptop koppel. Hoe kan ik mijzelf toegang geven tot de schijf, het wachtwoord ken ik, ik weet alleen niet hoe ik hem moet geven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Stegisoft,

Het gaat puur om toegang te krijgen tot de oude schijf bestanden zodat ik dus mijn oude e-mail kan gaan inlezen in mijn nieuwe computer, zodat ik contacten en oude mail weer heb. De oude boot disk is nu een externe usb disk geworden

Alvast bedankt voor je snelle reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

De machtigingen op de "oude" harde schijf staan nog altijd ingesteld zoals op de gecrashte pc.

Je moet "eigenaar worden" van de bestanden op de oude schijf voordat je er toegang toe krijgt.

Je klikt met rechts op een map of bestand en kies dan in het menu voor eigenaar worden (take ownership).

Je kan ook via de eigenschappen - tab beveiliging - knop geavanceerd gaan om eigenaar te worden of de machtigingen aan te passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.