Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hallo mensen!

Wanneer ik Windows Media Player aan heb staan, en ik scroll op een internetpagina dan stoort de muziek. Dit heb ik als ik via de laptopluidsprekers luister, maar ook wanneer ik luister via de koptelefoon.

Is hier iets aan te doen?

Groet!

aangepast door Dippie
  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Dus de muziek die je afspeelt met WMP krijgt storingen als je de touchpad gebruikt?

Enkel als je de touchpad gebruikt op internetpagina's?

Heb je op die internetpagina ook een geluid dat dan afspeelt?

Geplaatst:

Er komt, als ik op internetpagina's scroll met m'n touchpad, een soort ruis door de muziek heen. Op die pagina's hoeft geen geluid af te spelen, omdat het op PC-Helpforum ook voorkomt.

Geplaatst:

moeilijk te zeggen wat er scheelt.

Zijn al je drivers geïnstalleerd?

Kijk eens bij apparaatbeheer of er gele vraagtekens staan.

Kies uitvoeren en typ daar devmgmt.msc.

Je ziet nu je apparaatbeheer.

Geplaatst:

Je kan het volgende eens proberen.

Schakel (tijdelijk) je touchpad uit (via eigenschappen van muis) en maak dan gebruik van een klassieke muis (met draad)...

Geeft dit ook ruis of heb je er op deze wijze geen last meer van?...

Afbeelding in bijlage is wel van Windows 7 ipv Xp.

post-20447-1417704338,6077_thumb.jpg

Geplaatst: (aangepast)

Nu heb ik (plotseling) geen ruis meer. Heb m'n touchpad niet uitgeschakeld ofzo, maar ik hoor geen ruis meer als ik scroll.

Het probleem heeft zich dus zelf verholpen, haha

EDIT:

Af en toe heb ik nog wel ruis met het Touchpad, maar als ik de muis gebruik heb ik geen ruis (tot nog toe ook niet wanneer het touchpad ingeschakeld staat..)

aangepast door Dippie
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Krijg weer dat het geluid stoort wanneer ik scroll met m'n touchpad. Wanneer ik WMP luister, maar ook wanneer ik bijvoorbeeld een radiozender op heb staan, dus het ligt 'm aan het geluid.

Misschien een kabeltje die wat los zit ofzo?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.