Ga naar inhoud

WMP stoort wanneer ik scroll met Touchpad


Dippie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Heb het weer geprobeerd. Maar het touchpad uitschakelen en dergelijk heeft niet geholpen...

Trouwens, toen ik vanmiddag een klap tegen de laptop gaf (geluid stond aan, laptop was verdomd traag, frustratie geuit tot een klap op de laptop) deed m'n geluid het weer een stukje beter, alleen bleef de ruis..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een paar weken terug opnieuw windows geïnstalleerd. Toen was er nog geen audiodriver geïnstalleerd, dus heb ik een gedownload van de Toshiba-site (Ik heb een Toshiba Satellite Pro A120 (een oudje dus :P)). Eerst had ik er geen last van, maar sindsdien wel... Het is best vervelend wanneer je muziek luistert, scrollt en de muziek gaat storen...

aangepast door Dippie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je hier eerder geen last van had lijkt het me aan de driver te liggen.

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Zo krijgen we een overzicht van je hardware en kunnen we je gerichter helpen zoeken naar eventueel een geschikte driver.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze driver is beschikbaar vanop de site.

Verwijder eerst de andere via apparaatbeheer.

Dan je PC herstarten en de bovenstaande installeren.

Wat levert dat op.

Kijk ook eens na in apparaatbeheer of er nog ergens gele vraagtekens staan bij je hardware.

Nu heb ik helemaal geen geluid meer, maar heb de driver wel geïnstalleerd...

Er stonden/staan geen gele vraagtekens of uitroeptekens in apparaatbeheer..

Zal de andere driver weer opnieuw moeten installeren..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je eens kijken op je laptop waar je model vermeld staat, dat zal waarschijnlijk aan de onderkant vermeld staan.

Satellite Pro A120 (PSAC0) of

Satellite Pro A120 (PSAC1) Welke van deze in vet gedrukte kan je terug vinden?

Welke drivers heb je verder nog geïnstalleerd?

Waarschijnlijk is er nog een driver nodig voor de goede werking van je geluidskaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.