Ga naar inhoud

HELP! als ik me computer wil opstarten krijg ik hele tijd alleen een zwart scherm

Aanbevolen berichten

Gast fuerzaap
Geplaatst:

ALs ik me computer wil opstarten krijg ik alleen zwart scherm en het lukt me niet om me computer optestarten in veilige modus want dan blijft het scherm alsnog zwart.

Heb niet me windows xp cd meer. Help!

alvast bedankt

Gast fuerzaap
Geplaatst:

heb ik al geprobeerd en de ventilator die draait gewoon

Gast fuerzaap
Geplaatst:

nee ik gebruik f8 en als ik me computer opstart krijg ik alleen een scherm met intel inside te zien daarna is het zwart.

Geplaatst:

Start pc op en tokkel op de F5 toets om eens te kijken of dat wel het menu vertoont waar Veilige modus geselecteerd kan worden.

Krijg je bij het opstarten een biep toon te horen en zo ja welke?

Gast fuerzaap
Geplaatst:

heb ik geprobeerd aantal keren met f5 maar reageert ook niet enigste wat ik hoor als ik hem opstart is me ventilator

---------- Post toegevoegd om 13:31 ---------- Vorige post was om 13:29 ----------

ik kwam nu bij veilige modus scherm maar toen ik veilige modus klikte kreeg ik zwart scherm en gebeurde er niks

Gast fuerzaap
Geplaatst:

hmm ja hoorde ik wel afentoe maar ik heb nu veilige modus scherm voor me wat moet ik nu doen?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.