Ga naar inhoud

Windows Aut.Updates

Jaguar

Aanbevolen berichten

Hallo,

mijn pc is juist geformateerd en Windows XP Home is terug geinstalleerd met SP.3 en daar ik nu gehoord heb dat Microsoft zo wie zo toch gaat stoppen met de ondersteuning of updates voor Windows XP is het dan nu nog nodig om die automatische updates te installeren?

Bedankt voor uw antwoord

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is heel goed dat u SP3 geinstalleerd hebt. Dat is een zeer belangrijke update.

Elke update die microsoft (nog) aanbiedt moet je installeren, want dat dicht steeds een beveiligingsgslek in Windows XP.

In de toekomst wordt je pc wel extra kwetsbaar omdat Microsoft stopt met beveiliginsupdates voor XP. De enige optie is dan om Windows 7 te installeren (sla Vista over want dat is een ramp).

Schakel NOOIT automatische updates uit. Ze zijn veel te belangrijk voor een veilige en stabiele Windows!

Als je automatische updates wil uitschakelen, omdat de pc te traag is bijvoorbeeld, is het veel beter om extra geheugen bij te steken dan om automatische updates uit te schakelen!

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is heel goed dat u SP3 geinstalleerd hebt. Dat is een zeer belangrijke update.

Elke update die microsoft (nog) aanbiedt moet je installeren, want dat dicht steeds een beveiligingsgslek in Windows XP.

Hier kan ik enkel maar aan toevoegen dat Microsoft Windows XP SP3 ondersteunt tot begin 2014.

Dus tot die tijd kun je nog alle updates installeren. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn windows xp werkte op een bepaald moment zeer traag, bijna niets meer mee aan te vangen. Heb pc teruggezet tot aan sp3 en heb dan geen updates meer willen installeren. Nu werkt mijn pc weer zoals vroeger, zeer snel en heb voorlopig geen problemen alhoewel ik dus geen updates meer laat binnenkomen. zo zie je maar, bij de een is het zo en bij mij is het anders. groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn windows xp werkte op een bepaald moment zeer traag, bijna niets meer mee aan te vangen. Heb pc teruggezet tot aan sp3 en heb dan geen updates meer willen installeren. Nu werkt mijn pc weer zoals vroeger, zeer snel en heb voorlopig geen problemen alhoewel ik dus geen updates meer laat binnenkomen. zo zie je maar, bij de een is het zo en bij mij is het anders. groetjes
Het is waar dat Windows trager kan werken door installatie van bepaalde updates. Maar wat ook waar is, dat als je geen updates installeert, Windows zo lek als een zeef wordt zelfs door anti virus en firewall.

Enkele maanden geleden werden honderden computers getroffen door een hacker aanval, juist OMDAT bepaalde beveilingsupdates niet waren geinstalleerd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.