Ga naar inhoud

EIDwerkt niet met vasco 905 digipass


nesti

Aanbevolen berichten

ik wou dit nu toch even proberen. maar er sta dus geen driver voor win 7 of vista enkel xp. voor win 7 en vista heb je die niet nodig volgens hun ,dus even die van xp proberen maar die stopt en geeft weer dat hij is gestopt door een error en het niet kompatible zijn van het besturingssysteem

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Probeer dan eens via apparaatbeheer, rechtsklik op je cardreader en kies voor Stuurprogramma's bijwerken.

In het venster wat hierna opent kies je voor Automatisch naar bijgewerkte stuurprogramma's zoeken

Misschien dat dit je nog verder helpt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee ook niet raar he ? ik begin zo stilletjes te denken aan een fout in de digipas of dergelijke ik ga nu nog zoeken tot maandag en als ik het dan niet heb gevonden ga ik terug naar de winkel

want dit mag normaal zo moeilijk niet zijn om te instaleren

dat vin ik toch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de services is gestart dus dat is oké.

De rest staat zover ik weet goed, het lijkt me gewoon dat het apparaat is compatible is met Windows 7 op één of andere manier :hmmmm:

---------- Post toegevoegd om 00:07 ---------- Vorige post was om 00:04 ----------

Heb je Quick instal vanop de website uitgevoerd of de software apart gedownload.

Heb je een 32 of 64bits Windows 7

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.