Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Je kan de achtergebleven registerverwijzingen makkleijk verwijderen met CCleaner, dan hoef je ze niet zelf te overlopen.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het en start CCleaner op.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, lees dan deze handleiding.

Geplaatst:

Ik heb ccleaner geinstalleerd en alle fouten zijn verwijderd maar toch krijg ik nog de foutmelding en is microsoft security essentials nog niet verwijderd.

Geplaatst:

Je geeft toch zo snel niet op!

Dat wat Kweezie Wabbit voorstelt in bericht 15, kan je automatisch laten doen.

Je hoeft dan niet handmatig uit te voeren.

Je moet in die link op de knop fixit klikken, zie afbeelding.

post-23245-1417704340,7396_thumb.png

Geplaatst:

Het is gelukt ik heb microsoft security essentials kunnen verwijderen en krijg geen foutmelding meer. Maar als ik nu op mozilla firefox ben kan ik dit na een paar keer te hebben geopend niet meer openen, ik moet dan telkens de computer terug opstarten

Geplaatst:

Check zeker de probleemoplosser van Clarkie en bekijk ook onderstaande tips nog eens.

Heb je na de verwijdering van MSE je pc nog eens opgekuist met Ccleaner ?...

Nadien start je je systeem opnieuw op.

Als je Firefox opent, klik dan bovenaan op 'help'.

Bij 'over Mozilla Firefox' staat welke versie je hebt : dat moet nu 3.6.15 zijn.

Indien dat niet zo is, dien je je Firefox te updaten.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.