Ga naar inhoud

drivers op cd zetten


misteragga

Aanbevolen berichten

Windows update's en service packs op cd zetten heeft totaal geen zin.

Zoals stegisoft reeds gezegd heeft veranderen die op geregelde basis dus een servicepack dat je vandaag download kan morgen al achterhaald zijn.

Eens je windows geinstalleerd hebt dan gaat die zo i zo op zoek naar de nieuwste update's op het net dus waarom zou je er tijd in steken om die dan op cd te gaan zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een volledige service pack op cd zetten moet in sommige gevallen toch kunnen.

Er zijn nog altijd mensen die niet zo vlot kunnen downloaden, een cd'tje is dan handig.

Service packs van oudere versies van windows zullen niet zo snel veranderen.

En microsoft stelt zelf cd's met een service pack erop ter beschikking.

post-23245-1417704340,8674_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan herroep ik zeer nederig mijn post bij deze.:adore:

Wat ik vroeger geregeld deed was een windows installatie cd slipstreamen met alle drivers en updates reeds ingebakken alsook veel gebruikte software.

Een andere optie voor de ts is volgens mij ook om een volledige systeembackup te maken (beter gekend als Immage) van zijn systeem.

Bij problemen kan hij die gewoon terug zetten.;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan herroep ik zeer nederig mijn post bij deze.:adore:

Wat ik vroeger geregeld deed was een windows installatie cd slipstreamen met alle drivers en updates reeds ingebakken alsook veel gebruikte software.

Een andere optie voor de ts is volgens mij ook om een volledige systeembackup te maken (beter gekend als Immage) van zijn systeem.

Bij problemen kan hij die gewoon terug zetten.;-)

Dat manneke op zijn knieën, is dat de Paus???? :D

Inderdaad handige tips, zeker een windows met de service packs erin. :top:

En een back-up (image), het wordt tijd dat iedereen dat doet.

Dan hebben we minder werk. :pcguru:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.